Fragt

Vi tilbyder fri fragt på alle ordrer over 399 kr. til Danmark.
Hvis din vare er på lager, afsendes den normalt inden for 2-3 arbejdsdage. 
Vi sender med GLS, og når din ordre er sendt afsted, vil du modtage et trackingnummer, så du kan holde øje med din pakke.
Store møbler sendes med DSV (pallefragt) og leveres altid til kantsten.

 

Retur

Du kan returnere alle produkter (bortset fra produkter på udsalg) inden for 14 dage fra modtagelse. Dog modtager vi i forbindelse med julesalg returneringer helt frem til d. 15. januar.

Du skal selv betale returfragten, og det er en god idé altid at bede om en kvittering på forsendelsen.

Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du give os besked på mail info@we-are-bitte.dk. Vi skal have besked senest 14 dage efter modtagelse, og selve produktet skal være os i hænde senest 14 dage efter, vi har fået beskeden.
NB! Du kan ikke returnere et produkt ved blot at nægte modtagelse eller ved ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen.

Når du returnerer et produkt fra Danmark, kan du med fordel benytte vores returportal. I så fald skal du følge disse trin:

  1. Sørg for, at det produkt, du ønsker at returnere, opfylder returkriterierne nedenfor.
  2. Udfyld retursedlen, som du fik sammen med produktet. Hvis du ikke har modtaget en returseddel, kan du kontakte os på info@we-are-bitte.dk
  3. Pak produktet sammen med retursedlen og en kopi af din kvittering. Vær opmærksom på, at GLS har krav til, hvor store forsendelserne må være:
    Længde + omkreds: max. 300 cm
    Vægt: max. 20 kg.
  4. Gå ind på vores returportal her og køb et fragtlabel. NB! Du skal have adgang til en printer, da fragtlabel’et skal printes.
  5. Sæt fragtlabel på pakken.
  6. Aflevér din pakke hos dit nærmeste GLS indleveringssted.

NB! Store møbler kan ikke returneres via returportalen.

RETURKRITERIER

Når du returnerer et produkt, er det dit ansvar at returnere produktet i originalemballage, samt at både produkt og emballage fremstår ubrugt og i samme stand som da du modtog det.
Produktet skal være i dets originale emballage og med originale mærker.
Vær opmærksom på, at hvis disse kriterier ikke er opfyldt, anses produktet som værende brugt, og vi kan dermed ikke tilbagebetale det fulde beløb.

GARANTI OG BESKADIGEDE PRODUKTER
Der er en 2-årig garanti på vores produkter jf. gældende dansk lovgivning.
Garantien vedrører alle fejl på materialer og produktion.
Hos We Are Bitte gør vi altid vores ypperste for, at alle produkter er i perfekt stand, men hvis der alligevel skulle være noget galt med et produkt, skal du give os besked så hurtigt som muligt, efter produktet er modtaget.

Tag et billede af skaden og send det sammen med en forklaring af skaden/problemet til os på info@we-are-bitte.dk

Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, kan du enten vælge at få et nyt produkt tilsendt (såfremt det er på lager), eller få beløbet refunderet. Vi refunderer ligeledes rimelige fragtomkostninger tilknyttet beskadigede produkter.
Hvis produktet er brugt imod hensigten med produktet, bortfalder garantien.

Du bedes altid kontakte os på info@we-are-bitte.dk før du returnerer et beskadiget produkt.

FORKERT LEVERING
Vi gør naturligvis vores bedste for at pakke din ordre korrekt, men hvis din levering ikke er identisk med din bestilling, skal du være sød at kontakte os på info@we-are-bitte.dk så hurtigt som muligt og senest 14 dage efter du har modtaget din ordre.

Hvis du har modtaget en forkert vare, kan du enten få tilsendt den korrekte vare (såfremt den er på lager), eller få beløbet refunderet.

Når du returnerer en fejl-leverance, skal du vedlægge retursedlen sammen med en kopi af din kvittering. Vi betaler fragten vedrørende fejl-leverancer.

De forkert leverede varer skal returneres til os senest 14 dage efter modtagelse.

Du bedes altid kontakte os på info@we-are-bitte.dk, før du returnerer en forkert leveret vare.