Retur

Du kan returnere alle produkter inden for 14 dage fra modtagelse. Dog modtager vi i forbindelse med julesalg returneringer helt frem til d. 15. januar.

Du skal selv betale returfragten, og det er en god idé altid at bede om en kvittering på forsendelsen, da du er ansvarlig for pakken indtil den er leveret hos os. Husk også at varen skal sedes tilbage i forsvarlig emballage.

Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du give os besked på mail info@we-are-bitte.dk. Vi skal have besked senest 14 dage efter modtagelse, og selve produktet skal være os i hænde senest 14 dage efter, vi har fået beskeden.
NB! Du kan ikke returnere et produkt ved blot at nægte modtagelse eller ved ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen.
Undlader du at hente pakken i din pakkeshop eller nægter du modtagelse ved levering, bliver pakken sendt retur til os. Dette bliver du derfor opkrævet 50 kr. for, som skal dække de fragtomkostninger vi har ved at få pakken sendt retur.

Du skal selv betale for returnering af varen, og du kan enten vælge at benytte vores returportal (kun ved forsendelse fra en dansk adresse) eller selv stå for fragten. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav, til pakkeshop eller uden omdeling.

Hvis du bruger vores returportal, refunderer vi dit ordrebeløb fraregnet et fragtgebyr på 39 kr. Dette gælder både, hvis du returnerer hele din ordre eller dele af din ordre.
Hvis du har købt flere varer og kun fortryder en del af din ordre, får du ikke det oprindelige fragtbeløb refunderet.
Hvis du vælger ikke at bruge vores returportal, står du selv for fragtomkostningerne, og vi refunderer således hele dit ordrebeløb.

Når du returnerer et produkt fra Danmark, kan du med fordel benytte vores returportal. I så fald skal du følge disse trin:

  1. Sørg for, at det produkt, du ønsker at returnere, opfylder returkriterierne nedenfor.
  2. Udfyld retursedlen, som du fik sammen med produktet. Hvis du ikke har modtaget en returseddel, kan du kontakte os på info@we-are-bitte.dk
  3. Pak produktet sammen med retursedlen og en kopi af din kvittering. Vær opmærksom på, at GLS har krav til, hvor store forsendelserne må være:
    Længde + omkreds: max. 300 cm
    Vægt: max. 20 kg.
  4. Gå ind på vores returportal her og køb et fragtlabel. NB! Du skal have adgang til en printer, da fragtlabel’et skal printes.
  5. Sæt fragtlabel på pakken.
  6. Aflevér din pakke hos dit nærmeste GLS indleveringssted.

Hvis du ikke ønsker at benytte returportalen, skal du sende produktet retur til:
We Are Bitte ApS
Strandhøjsvej 12 A
2920 Charlottenlund
Danmark

NB! Store møbler kan ikke returneres via returportalen og skal altid aftales specifikt med We Are Bitte.

RETURKRITERIER / VARENS STAND
Når du returnerer et produkt, er det dit ansvar at returnere produktet i originalemballage og med originale mærker/hang tags etc., samt at både produkt og emballage fremstår ubrugt og i samme stand som da du modtog det.
Produktet skal være i dets originale emballage og med originale mærker. Emballagen må naturligvis åbnes, men må ikke være ødelagt, eller på anden måde beskadiget.
Produktet må ligeledes ikke have været samlet eller forsøgt samlet.
Vær opmærksom på, at hvis disse kriterier ikke er opfyldt, anses produktet som værende brugt, og vi kan dermed ikke tilbagebetale det fulde beløb.

GARANTI
Der er en 2-årig garanti på vores produkter jf. gældende dansk lovgivning.
Garantien vedrører alle fejl på materialer og produktion.
Hvis produktet er brugt imod hensigten med produktet eller hvis der er foretaget uautoriserede indgreb på produktet, bortfalder garantien.

REKLAMATION
Hos We Are Bitte gør vi altid vores ypperste for, at alle produkter er i perfekt stand, men hvis der alligevel skulle være noget galt med et produkt, skal du give os besked så hurtigt som muligt, efter produktet er modtaget.

Tag 3-5 billeder af skaden (både cose-up og helhedsbillede) og send det sammen med en grundig beskrivelse af skaden/problemet samt en kopi af din købsfaktura til os på info@we-are-bitte.dk
Vi vil udfra dine billeder og beskrivelse vurdere, om der er tale om en produktions- eller materialefejl, eller om der er tale om almindelig slitage eller forkert brug af produktet.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, der er opstået som følge af forkert brug, manglefuld vedligehold, eller uautoriserede indgreb.

Bemærk, at vi for vores møblers vedkommende arbejder med naturmaterialer, og her vil der naturligt forekomme nuanceforskelle i farve, årer, knaster etc. Dette er en del af udtrykket i produktet og er ikke at betragte som fejl eller mangler.

Hvis vi vurderer, at din reklamation er berettiget, vil vi typiske løse problemet med en udskiftning af reservedele, reparation eller ombytning.

Vi refunderer ligeledes rimelige fragtomkostninger tilknyttet beskadigede produkter.

Du bedes altid kontakte os på info@we-are-bitte.dk før du returnerer et beskadiget produkt.

FORKERT LEVERING
Vi gør naturligvis vores bedste for at pakke din ordre korrekt, men hvis din levering ikke er identisk med din bestilling, skal du kontakte os på info@we-are-bitte.dk så hurtigt som muligt og senest 14 dage efter du har modtaget din ordre.

Hvis du har modtaget en forkert vare, kan du enten få tilsendt den korrekte vare (såfremt den er på lager), eller få beløbet refunderet. Du skal samtidig sende den forkert leverede vare retur til os.

Vi betaler fragten vedrørende fejl-leverancer.

De forkert leverede varer skal returneres til os senest 14 dage efter modtagelse.

Du bedes altid kontakte os på info@we-are-bitte.dk, før du returnerer en forkert leveret vare.